Studiofotografering med Andrea

Her er noen av mine favorittbilder fra søndagens fotografering ( Foto For Alles studio i Hinderveien).

Bildene hvor Andrea står lent mot veggen, har jeg brukt et 50mm objektiv med blender på 1.8 og ingen blits. På resten av brukte jeg den gode allrounderen 24-105mm og 2 studiolamper, og der jeg har avstand nok til det, zoomer jeg så langt inn jeg kan for å softe ned bakgrunnen.

På slutten av fotograferingen ville  Andrea gjerne prøve et bilde med ei snål lue på hodet…Jeg rynket litt på nesen av forslaget, men jeg ble veldig positivt overrasket over resultatet – kult !

~ av Jørgen A.Kamfjord den februar 6, 2012.

2 kommentar to “Studiofotografering med Andrea”

  1. Kjempefine bilder🙂

  2. Tusen takk🙂

Legg igjen en kommentar

 
